Söndag

Slänger upp ett litet oviktigt inlägg såhär på söndagsförmiddagen.
Gårdagen började hemma hos simon.
efter några omgångar mario kart ( som kunde slutat bättre för min del )
så bestämde jag mig för att dra mig hemåt.
däckade hemma i sängen p.g.a värmen.
aja, ska inte klaga nu när solen äntligen tittar fram.
antonia kom förbi och vi traskade hem till henne och hämtade badkläder.
tog cykeln ner på stan och hoppade i vattnet. 
kan inte påstå att det var vidare varmt men uppfriskande var det iaf.
lite senare på kvällen var det middag på China Garden som gällde.
åkte hem och böt om lite och sen drog vi till Jocke.
spelade poker, badade och hade allmänt trevligt.
det var allt för mig för den här gången.
ha en bra dag

// E


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan sötnos , har frågestund i min blogg

ställ jätte gärna en fråga uppskattar det , så ställer ja en

när du har frågestund (:

2009-08-09 @ 17:08:49
URL: http://emmyandersson.blogg.se/
Postat av: n i c c a n h

sv: Oh thanks ^^

2009-08-09 @ 17:16:06
URL: http://niccanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0