Eskilstuna

Åkte på en liten mysig familjesemester till Eskilstuna igår.
sov på hotell och gick på parken zoo. 
måste säga att dagarna har vart riktigt mysiga.
skönt att bara umgås med familjen ibland.
Här är några av bilderna som togs...

Tog ett fikastopp vid Ässundet och passade på att ta fram kameran. Emma vid Ässundet. Gos vid Ässundet.  Ida och Mamma på bild. Mat i Eskilstuna.   Ida. 
Mat i Eskilstuna.   Pappa och Mamma. Kvällsdopp,   Emma och Pappa. Kvällsdopp,  Emma. Kvällsdop vid Sundbyholms slott.
Parken Zoo,   Ida. Emma och Ida. Parken Zoo. Parken Zoo
Parken Zoo,   Emma. Parken Zoo. Parken Zoo. Psrken Zoo.
Parken Zoo Parken Zoo,   Ida. Emma i Fantomengrottan. Ida äter glass.

..det var allt för mig.
puss och kram
// E


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Hej om du inte har något annat för dig, så kan du får gärna läsa och kommentera dem senaste inläggen om mobbing som jag har skrivit. Du kommer inte bli missnöjd.Dem är värda att läsa igenom. Tro mig. Du kan kolla på kommentarerna som jag har fått så får du se. Jag vill bara försöka hjälpa med människor som har blivit utsatt för mobbing.

om du sover nu så får jag säger godnatt :)

2009-08-12 @ 02:48:20
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-12 @ 14:24:11
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2009-08-12 @ 17:53:55
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan , hur har din dag varit då ?:)

friiiidaenocksson.blogg.se

2009-08-12 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0